粗體加底線是不知道怎麼翻的地方!!

這首歌有幾句不知道怎麼翻

 

LYRICS:

 

Comparisons are easily done

很容易就能做出比較

Once you've had a taste of perfection

一但妳已經嘗過了完美的滋味

Like an apple hanging from a tree

就像一棵樹上的蘋果

I picked the ripest one

我嚐了最鮮美的一顆

I still got the seed

仍捨不得丟掉種籽

 

You said move on  Where do I go

你叫我往未來邁進  但我該何去何從

I guess second best  Is all I will know

我想我是找不到比你更好的

Cause when I'm with him

因為當我跟他在一起

I am thinking of you

我總是想著你

Thinking of you

想著你

 

What you would do if You were the one

如果你是那個人  你會做些什麼 

Who was spending the night

來與我渡過那纏綿的夜晚

Oh I wish that I Was looking into your eyes.

oh  我真希望我注視的是你的雙眼

 

You're like an Indian summer In the middle of a winter

你就像一道暖陽照射在寒冬裡

Like a hard candy With a surprise center

就像有著驚喜內餡的水果硬糖

How do I get better  Once I've had the best

我該如何是好  一旦我已經嘗過了完美滋味

You said there's  Tons of fish in the water

你說過天涯何處無芳草

So the water's I will test

何必留戀一朵花

 

He kissed my lips  I taste your mouth

當他親吻我的唇  我嘗到的卻是你的嘴

He pulled me in  I was disgusted with myself

當他擁我入懷  我對自己感到作噁

Cause when I'm with him

因為當我跟他在一起

I am thinking of you

我總是想著你

Thinking of you

想著你

 

What you would do if You were the one

如果你是那個人  你會做些什麼 

Who was spending the night

來與我渡過那纏綿的夜晚

Oh I wish that I Was looking into your...

oh  我真希望我注視的是你的...

 

You're the best

你是最完美的

And yes I do regret

沒錯  我是後悔了

How I could let myself  Let you go

我怎麼能讓我自己放你走

Now the lesson's learned

現在已經記取了教訓

I touched it I was burned

我不該玩火自焚

Oh I think you should know

oh 我想你該知道

Cause when I'm with him

因為當我跟他在一起

I am thinking of you

我總是想著你

Thinking of you

想著你

 

What you would do if You were the one

如果你是那個人  你會做些什麼 

Who was spending the night

來與我渡過那纏綿的夜晚

Oh I wish that I Was looking into your eyes.

oh  我真希望我注視的是你的雙眼

 

Looking into your eyes

注視著你的雙眼

Looking into your eyes

注視著你的雙眼

Oh won't you walk through

吶  你會不會就這樣走過

And bust in the door  And take me away

然後闖進門來將我帶走

Oh no more mistakes

oh  不再犯任何錯

Cause in your eyes I'd like to stay.

因為我只想出現在你眼中

 



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 阿德里安 的頭像
    阿德里安

    阿德里安的歌詞翻譯練習站

    阿德里安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()