粗體加底線是不知道怎麼翻的地方!!

 

LYRICS:

 

Let me go

讓我走

I don't wanna be your hero

我不想成為你的英雄

I don't wanna be a big man

我也不想成為大人物

I just wanna fight with everyone else

我只想跟其他人一起奮鬥

 

Your masquerade

你的化妝舞會

I don't wanna be a part of your parade

我並不想成為其中的一份子

Everyone deserves a chance to

每個人都有選擇的權利

Walk with everyone else

與他人並肩而行

 

While holding down

只需要保住

A job to keep my girl around

一份能養得起我的女孩的工作

And maybe buy me some new strings

或許夠我買幾條新的弦

And her a night out on the weekend

還能讓她在周末晚上出去玩

 

And we can whisper things

我們可以在耳邊講些悄悄話

Secrets from our American dreams

關於我們美國夢的小秘密

Baby needs some protection

小嬰兒是需要保護

But I'm a kid like everyone else

但我已經像其它人一樣是個大孩子了

 

So let me go

所以讓我走

I don't wanna be your hero

我不想成為你的英雄

I don't wanna be a big man

我也不想成為大人物

I just wanna fight like everyone else

我只想像其他人一樣奮鬥


 

Oooooohh...

 

So let me go

所以讓我走

I don't wanna be your hero

我不想成為你的英雄

I don't wanna be a big man

我也不想成為大人物

I just wanna fight with everyone else

我只想跟其他人一起奮鬥


 

Your masquerade

你的化妝舞會

I don't wanna be a part of your parade

我並不想成為其中的一份子

Everyone deserves a chance to

每個人都有選擇的權利

Walk with everyone else

與他人並肩而行


 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 阿德里安 的頭像
    阿德里安

    阿德里安的歌詞翻譯練習站

    阿德里安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()