粗體加底線是不知道怎麼翻的地方!!

 

LYRICS:

 

I don't like the way he's looking at you

我看不慣他看你的眼神

I'm starting to think you want him too

我開始覺得妳也在放電

Am I crazy, have I lost ya?

我瘋了, 失去理智了嗎?

Even though I know you love me, can't help it

就算知道你愛我也停不下來

 

I turn my chin music up

我開始擺著一張臭臉

And I'm puffing my chest

接著不斷地深呼吸著

I'm getting red in the face

整個氣得臉紅脖子粗

You can call me obsessed

你可以說我一股腦熱

It's not your fault that they hover

他們纏著妳不是妳錯

I mean no disrespect

我這並不是無理舉動

It's my right to be hellish

大發怒火是我的權利

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

'Cause you're too sexy, beautiful

因為妳是如此性感動人

And everybody wants to taste

大家都想摘了妳這顆果實

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

'Cause you're too sexy, beautiful

因為妳是如此性感動人

And everybody wants to taste

大家都想摘了妳這顆果實

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

I wish you didn't have to post it out

我希望妳不要對外毫無保留

I wish you'd save a little bit just for me

我希望留下一丁點唯我知曉

Protective or possessive, yeah

過度保護或是佔有慾

Call it passive or aggressive

不如稱作消極跟積極

 

I turn my chin music up

我開始擺著一張臭臉

And I'm puffing my chest

接著不斷地深呼吸著

I'm getting red in the face

整個氣得臉紅脖子粗

You can call me obsessed

你可以說我一股腦熱

It's not your fault that they hover

他們纏著妳不是妳錯

I mean no disrespect

我這並不是無理舉動

It's my right to be hellish

大發怒火是我的權利

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

'Cause you're too sexy, beautiful

因為妳是如此性感動人

And everybody wants to taste

大家都想摘了妳這顆果實

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

'Cause you're too sexy, beautiful

因為妳是如此性感動人

And everybody wants to taste

大家都想摘了妳這顆果實

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

You're the only one invited

妳是那唯一的人選

I said there's no one else for you

沒有人能夠取代妳

'Cause you know I get excited, yeah

妳也知道我變得興奮了

When you get jealous too

當妳也忌妒起來

 

I turn my chin music up

我開始擺著一張臭臉

And I'm puffing my chest

接著不斷地深呼吸著

I'm getting red in the face

整個氣得臉紅脖子粗

You can call me obsessed

你可以說我一股腦熱

It's not your fault that they hover

他們纏著妳不是妳錯

I mean no disrespect

我這並不是無理舉動

It's my right to be hellish

大發怒火是我的權利

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

'Cause you're too sexy, beautiful

因為妳是如此性感動人

And everybody wants to taste

大家都想摘了妳這顆果實

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

'Cause you're too sexy, beautiful

因為妳是如此性感動人

And everybody wants to taste

大家都想摘了妳這顆果實

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

 

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

That's why (that's why)

這就是為什麼  

I still get jealous

我依然忌妒得要死

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 阿德里安 的頭像
    阿德里安

    阿德里安的歌詞翻譯練習站

    阿德里安 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()